هتل شایان کیش

این وبلاگ در راستای معرفی هتل ویدا کیش تاسیس شده است

هتل شایان کیش

۳۸۱ بازديد

هتل_شایان

 

هتل نام آشنای پنج ستاره پارس_شایان یکی از قدیمی‌ترینهتل‌_های_کیش می‌باشد که در سال 1351 افتتاح شده و از بزرگترین و مجلل‌ترین هتل‌ های جنوب کشور به شمار می رود که در بهترین منطقه جزیره و نزدیک به ساحل درخشان خلیج_فارس و بسیاری از جاذبه‌_های_گردشگری و فرودگاه واقع شده است.

این هتل از سال 1388 به مجموعه هتل__های_پارس پیوست.هتل_شایان با 4 طبقه دارای 195 باب واحد اقامتی با نمایی بی‌نظیر و تمامی امکانات رفاهی و اقامتی می‌باشد. بزرگترین اسکله تفریحی_جزیره نیز روبروی هتل_شایان قرار دارد.

 

از جمله امکانات محیطی و رفاهی این هتل پنج ستاره شایان می‌توان به رستوران‌ها و سالن‌‌های مجلل نظیر رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر، رستوران سنتی باغ بهشت، برگزاری جشن مفرح شبانه هر شب از ساعت 12:30 تا 3:00 بامداد، کافی شاپ، فست فود، فضای سبز زیبای هتل، استخر روباز، سالن بیلیارد، چایخانه سنتی، فروشگاه های متنوع و کادر مجرب و تحصیلکرده اشاره کرد.

 

از دیگر امکانات مجزا کننده هتل_شایان داشتن سوییت‌های ساحلیکه به (کابانا) معروف می‌باشند این سوئیت‌ها در محوطه بیرونی هتل و نزدیک به ساحل می‌باشند. فاصله این سوییت‌ها تا لابی هتل حدود۵۰ متر و تا ساحل دریا حدود ۱۵۰ متر است. در سوییت‌_های_ساحلی هم سه تیپ اتاق مانند ساختمان اصلی هتل وجود دارد:

جهت کسب اطلاعات بیشتر با آژانس_سریع_سیر_خراسان(کیش_لندیار) نماینده مستقیم فروش هتل_شایان_کیش با مناسب‌ترین نرخ‌ها تماس حاصل نمایید.

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.