بلیط پکن

این وبلاگ در راستای معرفی هتل ویدا کیش تاسیس شده است

بلیط پکن

۳۸۸ بازديد
شهر رویایی پکن ویژگی هایی دارد که پکن را با دیگر شهر ها متمایز می کند پکن از قدیمی ترین شهر های دنیاست

 

همجنین پکن از بزرگترین شهرهای دنیاست یکی از بزرگترین شهر های دنیا و همجنین از کهن ترین شهر های دنیا  جمیعت فروانی دارد که به سفر هوایی می پردازد و هم طرفداران فراوانی دارد که می خواهند به پکن پرواز کنند لازمه این سفر های هوایی فرودگاهی است در شان و مناسب با شهر توریستی و پرجمعیت پکن فرودگاه پکن دارای این شان هست. فرودگاه پکن در زمینی  2400هکتاری در سال 1954 میلادی تاسیس گردید بعنوان یکی از اولین فرودگاه های دنیا در نیمه قرن بیست افتتاح گشت.

فرودگاه پکن دارای سه ترمینال می باشد که که ترمینال سوم فرودگاه پکن به تنهایی از فرودگاه لندن بزرگ تر می باشد .

فرودگاه بین المللی پکن (Beijing Capital International Airport) با کد یاتا PEK و کد ایکائو ZBAA در ۲۰ کیلومتری شمال شرقی شهر پکن، پایتخت جمهوری خلق چین قرار دارد. این فرودگاه قطب اصلی هواپیمایی ایرچاینا محسوب می شود و پررفت و آمدترین فرودگاه بین المللی چین به شمار می رود.

مشخصات ترمینال های فرودگاه پکن:

  • ترمینال شماره ۱: پروازهای داخلی هاینان ایرلاینز (Hainan Airlines) در این ترمینال انجام می شود.
  • ترمینال شماره ۲: پروازهای داخلی و برخی از پروازهای بین المللی در این ترمینال انجام می شود. چاینا ایسترن ایرلاینز، پروازهای خارجی هاینان ایرلاین، هنگ کنگ ایرلاینز، کوریئن ایر در این ترمینال پروازهای خود را انجام می دهند.
  • ترمینال شماره ۳: سایر ایرلاین های داخلی و بین المللی از این ترمینال استفاده می کنند. ایرلاین های معتبر مثل لوفت هانزا نیز در این ترمینال دفتر مخصوص دارند. ترمینال شماره ۳ بسیار بزرگ است و به تنهایی بزرگ تر از هرپنج ترمینال فرودگاه هیترو لندن است. این ترمینال بعد از ترمینال فرودگاه دبی بزرگ ترین ساختمان ترمینال فرودگاه در جهان است.
  • آدرس: ۲۰ کیلومتری شمال شرق شهر پکن، منطقه شیونی (Shunyi)، غرب جاده چی چانگ (Jichang Road)

    وب سایت فرودگاه پکن: en.bcia.com

    امکانات فرودگاه پکن: اکثر فرودگاه های بین المللی در جهان دارای یک سری از امکانات رفاهی رایگان و با هزینه می باشند فرودگاه پکن نیز از این موضوع مستثنی نیست ما برای راحتی کار شما می خواهیم جندی از این امکانات و مکان قرار گیری این امکانات در فرودگاه پکن را معرفی کنیم تا شما باخاطری اسوده بلیط پکن را تهیه کنید و بتوانید به پکن سفر کنید

    دسترسی به اینترنت: اینترنت وای فای رایگان در سرتاسر فرودگاه پکن وجود دارد. برای استفاده از این اینترنت می بایست به شبکه AIRPORT-FREE-WiFi متصل شوید. برای دریافت نام کاربری و رمز عبور لازم است سیم کارت چینی داشته باشید، در غیر اینصورت می توانید به بخش اطلاعات فرودگاه مراجعه کنید و با اسکن اطلاعات پاسپورت رمز عبور اینترنت دریافت کنید.

    اگر با استفاده از موبایل نمی توانید از اینترنت استفاده کنید دستگاه های کامپیوتر با دسترسی به اینترنت در مرکز تجاری ترمینال شماره ۳ وجود دارند و  به طور رایگان در دسترس مسافران قرار دارند.

    خدمات مالی و تبدیل ارز: باجه های بانک در ترمینال شماره ۳ وجود دارند و کلیه خدمات مالی را برای مسافران انجام می دهند. همچنین دفاتر صرافی نیز در هر ترمینال وجود دارد و کار تبدیل نرخ ارز و چنج کردن پول را انجام می دهد. دستگاه های خودپرداز ATM نیز در داخل ترمینال ها وجود دارد.

    خورد و خوراک: در داخل محوطه فرودگاه انتخاب های متنوع و زیادی برای غذا و نوشیدنی دارید. برای نوشیدنی یک فنجان چای می توانید به چایخانه های چینی بروید، در فروشگاه های فست فود غذا بخورید یا در رستوران های چینی انواع غذاهای سنتی چین و پکن را امتحان کنید. رستوران های ویژه غذاهای بین المللی و کافی شاپ های متعددی نیز در  فرودگاه پکن وجود دارند.

    خرید: در هر ترمینال فروشگاه های متعددی برای خرید وجود دارد. در این فروشگاه ها می توانید انواع جواهرآلات و تزئینالت، سوغاتی و صنایع دستی چینی، اسباب بازی و انواع چای را خریداری کنید. فروشگاه های بدون مالیات یا دیوتی فری (duty-free) نیز در سالن پروازهای بین المللی ترمینال شماره ۲ و ۳ وجود دارند و انواع محصولات را بدون احتساب هزینه مالیات به مسافران عرضه می کنند.

    اشیاء و چمدان های گمشده: تسهیلات چمدان های گمشده در راهروی بین ترمینال شماره ۱ و ۲ و در ترمینال شماره ۳ قرار دارد.

    سایر امکانات فرودگاه

    از جمله امکانات و تسهیلات رفاهی دیگر فرودگاه پکن می توان به مرکز خدمات پزشکی ۲۴ ساعته، سالن ماساژ و اتاق های استراحت اشاره کرد. 

    حمل و نقل فرودگاه پکن:

    در بالا برای شما نوشتم که فرودگاه پکن در زمینی 2400هکتاری در 20 کیلومتری شهر پکن قرار دارد مطمئنا فرودگاه پکن با این عظمت و بزرکی نیازمند حمل و نقل خاص خود می باشد. حمل و نقلی که از یک سو ترمینال های فرودگاه پکن را به هم وصل کند و از سوی دیگر فرودگاه پکن را به شهر پکن وصل کند شما مسافرین و در خواست کنندگان بلیط پکن را با حمل ونقل فرودگاه پکن آشنا می کنم

    وسایل حمل و نقل فرودگاه پکن عبارتند از:

    مترو: قطار سریع السیر پکن به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانند شما را از فرودگاه به پکن برسانند. این قطار از ترمینال شماره ۲ و ۳ مستقیما به مرکز شهر پکن حرکت می کند. مترو پکن مسیر فرودگاه تا مرکز شهر را در ۲۰ دقیقه طی می کنند.

    اتوبوس: اتوبوس های شهری در بیرون محوطه ترمینال های ۲ و ۳ ایستگاه دارند و شما را به منطقه شونیای (Shunyi District) می برند.

    اتوبوس شاتل فرودگاه: سرویس حمل و نقل شاتل فرودگاه نیز از بیرون سالن پروازهای ورودی هر سه ترمینال به نقاط مختلف در شهر حرکت می کند. این اتوبوس ها به ویژه در مقابل هتل های بزرگ پکن توقف می کنند. محبوب ترین مسیر برای گردشگران جاده زیدان (Xidan) در مرکز شهر پکن است که فاصله بسیار نزدیکی با شهر ممنوعه دارد. این اتوبوس ها مسیر فرودگاه تا مرکز شهر را در ۴۵ دقیقه طی می کنند.

  • تاکسی: تاکسی های فرودگاه از کیلومترشمار استفاده می کنند و در محوطه فرودگاه ایستگاه ویژه دارند. اگر وسیله و چمدان زیادی همراهتان است تاکسی بهترین و راحت ترین گزینه برای رسیدن به شهر است. با این تاکسی ها در عرض ۴۵ الی ۶۰ دقیقه (بسته به میزان ترافیک) به مرکز پکن می رسید. برای اطمینان خاطر بهتر است آدرس مورد نظر را به چینی نیز همراه داشته باشید یا آن را به طور دقیق روی نقشه به راننده نشان دهید.

    خرید بلیط پکن:

     

    در گذشته برای خرید بلیط پکن معمولا افراد به آژانس های هواپیمایی مراجعه میکردند و بلیط پکن را از این دفاتر میخریدند من نیز مانند گذشتگان در ابتدا برای خرید بلیت پکن به آژانس های مسافرتی وارد شدم. برای خرید بلیت پکن در ابتدا به آژانس مسافرتی در مشهد مراجعه کردم آژانسی که در یکی از خیابان های بالاشهر مشهد قرار داشت وقتی وارد شدم و به متصدی اعلام کردم برای خرید بلیط پکن به این آژانس مراجعه کرده ام متصدی فروش بلیط خارجی با کمی مکث و تامل از من استقبال کرد و از من خواست که در مقابلش بنشینم و منتظر بمانم وی در ابتدا گفت برای سفر به پکن می بایست در ابتدا به تهران سفر کنید و در بلیط هواپیما تهران به پکن به دنبال بلیط پکن و رفتن به پکن باشید بلاخره بعد از سه ساعت علافی  توانستم بلیط پکن را تهیه کنم و موفق به خرید بلیط پکن شدم بعد  از بازگشت به منزل و تعریف کردن داستان خرید بلیط پکن برادرم به من سایت های خرید بلیط پکن را نشان داد و به من نشان داد که چگونه می توانم بلیط پکن را تهیه کنم بایک سرچ ساده در خرید بلیط پکن شاید بیش از ده سایت باز شد سپس برادرم شروع به مقایسه سایت ها نمود در ابتدا دریافتم که در خرید بلیط پکن از آژانس مسافرتی سیصد هزارتومان ضرر کرده ام و چرا که سایت های بلیط پکن بلیط مستقیم پکن از مشهد را به من می دهند تازه پرواز مستقیم نه نیاز هست که به تهران رفته و تحمل راه طولانی مهر اباد به امام خمینی را انجام دهم و تازه سیصد هزار تومان بلیط پکن را هم ارزان تر تهیه می کنم پس از این سرچ و نگاه کردن سایت های بلیط پکن فهمیدم که دیگر گذشته ها تغییر کرده است  و دیگر نمی شود برای خرید بلیط پکن به آژانس های مسافرتی رفت وراه خرید بلیط پکن فقط و فقط می بایست اینترنتی خرید کرد چرا که در خرید بلیط پکن در اینترنت به شما امکان مقایسه قیمت ها همجنین انتخاب های بیشتر و آزادانه تر را می دهد شما در اینترنت برای خرید بلیط پکن می توانید هم بلیط پکن ایران ایر را ببینند هم بلیط پکن قطر هم بلیط پکن امارات هم بلیط پکن عمان ایر و می توانید کلاس های پرواز و همجنین کیفیت سفر با هریک از ایرلاین ها را مقایسه کنید اما نکته ای که مهم است این است که سایت های خرید بلیط پکن باهم چه تفاوتی دارند؟ سایت الی گشت که بلیط پکن را می فروشد با سایت علی بابا چه تفاوتی دارد سایت علی بابا با سایت پایین تر خود چه تفاوتی دارد کدام سایت فروش بلیط پکن بهتر می باشد همه سایت های فروش بلیط پکن یا خرید بلیط پکن یک قیمت را می دهند ولی چرا اینقدر سایت فروش بلیط پکن متفاوت می باشد و اصلا از کدام سایت بلیط پکن را بخرم بهتر می باشد

    در این مورد که از کدام سایت بلیط پکن را تهیه کنم از برادرم پرسیدم که کدام سایت خرید بلیط پکن  بهترین سایت خرید بلیط پکن می باشد وی گفت خرید بلیط پکن در سایت های متفاوت تفاوتش در استرداد بلیط تعجیل و تاخیر بلیط پکن می باشد پیشنهادی که برادرم به من داد برای خرید بلیط پکن خرید بلیط پکن از بلیط یار بود چرا که این سایت هم پرواز های پکن را از شرکت های متفاوت دارد بلیط پکن امارت بلیط پکن عمان ایر بلیط پکن قطر وهم استرداد بلیط با سرعت بیشتری انجام می شود پس پیشنهاد ما برای خرید بلیط پک سایت بلیط یار را پیشنهاد می دهیم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.